Voorbereidingen zijn klaar - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Jan Kaper - WaarBenJij.nu Voorbereidingen zijn klaar - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Jan Kaper - WaarBenJij.nu

Voorbereidingen zijn klaar

Door: Jan de Kaper

Blijf op de hoogte en volg Jan

20 April 2017 | Nederland, Borculo

Mijn backpack is gepakt en klaar om ermee op reis te gaan
Ik kan niet wachten !!!!
Op 1 Mei ga ik naar mijn zus Ali in Delft waar ik overnacht.
De dag erna ga ik naar Rotterdam CS waar ik overstap op de Thalys een hoge snelheidstrein naar Parijs. In Parijs met de metro naar station Gare Montparnasse waar ik overstap op de TVG naar Bayonne, ook een hoge snelheidstrein. Vanaf Bayonne met de trein naar Saint Jean Pierre de Port.

  • 20 April 2017 - 11:59

    Yvonne Bakhuis:

    Eindelijk papa, jouw reis komt nu dichterbij.
    Een mooie uitdaging en ga ervan genieten (vooral foto's bij jouw verslagen voor de thuisblijvers om mee te kunnen genieten)

    Ik blijf jouw op de voet volgen.
    Liefs Yvonne

  • 20 April 2017 - 12:15

    Nico Schelling:

    Buen Camino Jan, ik ga je volgen.

  • 20 April 2017 - 12:42

    Marjo:

    Veel succes!

  • 20 April 2017 - 13:05

    Jan En Rikie:

    Eindelijk is het bijna zover!!! Heel succes en vooral veel plezier gewenst, Jan.
    We gaan je volgen.

  • 20 April 2017 - 13:41

    Henk En Mini:

    Prachtige reis gewenst Jan.
    Hopelijk ga je heel erg genieten.
    We blijven je volgen.
    Veel plezier en veel succes.

  • 21 April 2017 - 08:40

    Ans Ottema:

    Best bijzonder en ondernemend en vooral sportief bezig!!
    Geniet er maar van!

  • 21 April 2017 - 10:29

    Ans Bruggink Stomps:

    Heel veel succes

  • 21 April 2017 - 11:02

    Ali De Kaper:

    Ziet er goed uit! Hardstikke spannend..

  • 21 April 2017 - 11:19

    Thea:

    Geniet er van en we zien je nog 29 april.

  • 21 April 2017 - 12:10

    Gerda Greutink :

    Jan, heel veel succes! We gaan je zeker volgen. Groet Herman en Gerda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Actief sinds 20 April 2017
Verslag gelezen: 416
Totaal aantal bezoekers 4947

Voorgaande reizen:

02 Mei 2017 - 22 Juni 2017

Camino Frances naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: