Morgen richting Delft - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Jan Kaper - WaarBenJij.nu Morgen richting Delft - Reisverslag uit Borculo, Nederland van Jan Kaper - WaarBenJij.nu

Morgen richting Delft

Blijf op de hoogte en volg Jan

30 April 2017 | Nederland, Borculo

Morgenvroeg naar mijn zusje Ali in Delft. Daar overnacht ik zodat ik dinsdag op tijd in Rotterdam op de trein kan stappen richting Bayonne.

  • 30 April 2017 - 21:00

    Yvonne Bakhuis:

    Ja papa, jij bent er helemaal klaar voor.
    Wij hebben net afscheid genomen. Ik vind het best wel spannend.
    Ik hoop dat het jouw verwachtingen overtreft en dat het een onvergetelijke reis gaat worden.
    Hoeveel 'ouderen' van 79 jaar kunnen dit doen. Jij bent ongelofelijk fit, maar doe voorzichtig en kijk goed uit. Jij hebt alle tijd en neem die tijd ook.
    Ik kijk uit naar jouw verslagen, enjoy enjoy enjoy.

    Heel veel liefs van Yvonne en Henk

  • 30 April 2017 - 22:01

    Ali:

    Jaja morgen gaat het avontuur dan echt beginnen!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Jan

Actief sinds 20 April 2017
Verslag gelezen: 178
Totaal aantal bezoekers 4941

Voorgaande reizen:

02 Mei 2017 - 22 Juni 2017

Camino Frances naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: